Tuesday 21 August 2012

Raya..Raya..Raya

Alhamdulillah, setelah sebulan umat Islam berpuasa sekarang tibalah sambutan Hari Raya meraikan kemenangan dalam menjalani ibadat puasa. Semoga kita semua sempat bertemu lagi dengan Ramadhan pada tahun-tahun yang akan datang. Insya Allah.

Ni sekarang ni dah raya ke-3. Ingat nak buat entri pada raya pertama tapi tak sempat la pulak sebab banyak sangat undangan di sana sini. Raya ke-2 iaitu semalam rumah sendiri pulak buat open house. Tak menang tangan melayan tetamu. Juadah yang disediakan adalah lontong, kuah lodeh dan sambal tumis bilis. Side dishes macam tapai, ketupat, lemang tu wajib la ada. Hehe..

Hari ni nak menghala ke Pengkalan Chepa, Kota Bharu pulak. Sepupu ada buat majlis pertunangan. Hmmmm..orang lain sibuk dah nak kahwin kita ni masih terkial-kial lagi nak habiskan belajar. Sabar, sabar..lagi setahun je lagi nak habis belajar.

Anyhow, tak beraya mana la aku kat rumah member-member tahun ni. So, tunggu raya ke-5 dulu lepas tu mula puasa sunat 6 Syawal la pulak. Hehe.

Entri yang ala kadar dan cukup-cukup syarat jek. Jadi, saya mengambil kesempatan di sini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir dan Batin.

No comments:

Post a Comment