Friday 29 June 2012

Salam EURO 2012!!

Salam 3s (Sinaran Sang Suria). Blog ini diwujudkan untuk suka-suki saje. Nak latih tangan menaip laju sebenarnya. Dari duduk menaip yang tak tau apa-apa, yang tak ada hala tuju, baik la taip 'something' yang boleh dikongsi bersama-sama.

Dalam duduk tak ada idea nak taip apa kat sini, so 'brainstorming' la dulu. So, dapatlah idea iaitu isu semasa, EURO 2012. Hah!sekarang ni ramai yang tengah demam bola kan? Mesti laaaa. Dari peringkat kumpulan sampai la ke pusingan separuh akhir, semua perlawanan aku tengok. Tapi yang tak syok nyer, dia main tengah malam laaa. 'Sure' la pagi esok mengantuk kan. Hahaha.

Tak kisah la yang mengantuk tu. Aku sokong pasukan German tapi setelah melihat perlawanan semalam. Ish3, sudah kalah laaa. Yang lagi menyedihkan adalah, 'scorer' dua gol untuk Itali tu dari budak Balotelli. Haishhh, angin pulak aku rasa sebab dalam 'training' pun tak 'serious'. Tapi hakikatnya memang dia 'power' dan yang tu tak boleh dinafikan. Dan ayat dia yang paling 'power' ialah "why always me?". Ayat tu memang mengiyakan bahawa dia memang 'power'. Hahaha.

Dah selesai semua 'stage' dan sekarang ni tinggal pusingan akhir je lagi. So, pusingan akhir Itali lawan Sepanyol. Siapakah yang akan menjuarai EURO 2012?? Itali atau Sepanyol? Aku sokong Espana untuk menjuarai EURO 2012 ni. Viva La Espana!

No comments:

Post a Comment